سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

لوله پی وی سی - لوله پولیکا

لوله پی وی سی یا لوله پلیکا یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین لوله ها به خصوص در پروژه های ساختمانی می باشد. البته لوله های پی وی سی تنها یکی از انواع پی وی سی هستند. این پلاستیک به دلیل ویژگی های کاربردی عالی و انعطاف پذیری بالا در تولید طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود که یکی از مهمترین آنها لوله های پی وی سی می‌باشد.

لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله ها در بخش های کشاورزی، آبرسانی، فاضلاب و گاز می باشد. لوله پلی اتیلن از مواد پلی اتیلن پلیمری تولید شده در صنعت پتروشیمی کشور با کیفیت بالایی که می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند و حتی از آنها پیشی بگیرد. این لوله در سایزهای مختلف و برای مصارف مختلف تولید می شود، از این رو بسیار محبوب و پرکاربرد است. با توجه به مزایای مواد پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن تولید شده توسط کارخانه های تولید لوله پلی اتیلن نیز دارای مزایای بسیاری می باشد.

لوله گازی خانگی

از آنجایی که دقت در انتخاب خطوط لوله گاز خانگی برای نصب در صنایع و تاسیسات گازرسانی بسیار حائز اهمیت است و هرگونه خطا در انتخاب خطوط لوله گاز خانگی خسارات جبران ناپذیری به منطقه وارد می کند، سازندگان خطوط لوله گازی صنعتی داخلی برای تولید تلاش می کنند. انواع لوله های گاز خانگی ،لوله کشی گاز خانگی بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می‌شود. لوله گاز خانگی در برابر فشار هوا بسیار مقاوم است و در انواع مختلفی از جمله لوله API، لوله گاز خانگی روکار و لوله گاز خانگی توکار موجود است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.