یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ویژگی های لوله مانیسمان

تولید لوله مانیسمان مطابق با استانداردها و گواهینامه های مختلف انجام می شود. برای کاربردهای مختلف، دو استاندارد ASME B36.10 و ASME B36.19 به ترتیب بیش از سایر استانداردهای مورد استفاده برای لوله فولادی و استیلی مورد توجه قرار می گیرند.
سازندگان لوله مانیسمان از این استانداردها برای تعریف محدوده خاصی مانند قطر، ضخامت و طول استفاده می کنند.
به همین دلیل کارخانه هایی که مدعی تولید لوله های مانیسمان با این استانداردها هستند، باید لوله هایی را در محدوده ها و اندازه های مشخص شده تولید کنند.

لوله کشی گاز با استفاده از لوله های یکپارچه

لوله های گاز که از لوله گازی خانگی یکپارچه استفاده می کنند، روشی متداول برای تامین گاز طبیعی منازل و ساختمان ها هستند. لوله های یکپارچه گاز خانگی معمولاً از پلی اتیلن یا فولاد ساخته می شوند و از کنتور گاز یا رگلاتور تا وسایل مختلف در سراسر خانه مانند کوره، آبگرمکن و لوازم خانگی اجرا می شوند.
هنگام نصب خطوط گاز با استفاده از خطوط گاز مسکونی، رعایت قوانین ساختمانی محلی برای اطمینان از ایمنی و عملکرد مناسب مهم است. نشت گاز می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین استفاده از مواد صحیح، اتصال صحیح و آب بندی صحیح بسیار مهم است.

مقدمه ای بر لوله اسپیرال

لوله اسپیرال لوله هایی هستند که از خم کردن و جوش دادن ورق های آهنی به شکل مارپیچ ساخته می شوند. در تولید لوله سنتی، قطعات به یکدیگر جوش داده می شوند تا یک لوله بلند ایجاد شود. با این حال، اتصالات ایجاد شده در طول ساخت لوله های مارپیچی، کاملاً مارپیچی و جوش داده شده هستند.
لوله های مارپیچی معروف به لوله اسپیرال اولین بار در دهه 1960 ساخته و مورد استفاده قرار گرفت. قبل از این تولید، لوله های جوش پیوسته معمولا استفاده می شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.